ingyenes
webstatisztika
Szállítási információk | Cialis Vény Nélkül
Get Adobe Flash player

Szállítási információk

Rendelés, vásárlás ismertető.

Fizetési módok, termék átadás-átvétel

A rendelését az alábbi formában lehet kifizetni amellett átvenni:

Rendelés, vásárlás ismertető.előre történő utalással egy adott bankszámlaszámra: így a legalacsonyabb az ára, mert a hazaszállítási, csomagolás, továbbá egyéb anyagi terheket mi fizetjük.

Postai utánvétellel az áru átvételekor a a postának, illetve a postásnak megfizetni az áru utánvételi árát, annak függvényében, hogy a szállítótól kapja kézhez a csomagot, vagy a postahivatalban. Az utánvétel összegének kifizetésekor kapja meg a rendelt árut.

előre utalással történő vásárlás és birtokba vétel: az előreutalás oly nézőpontból lehet pozitívabb, hogy ilyenkor a postaköltséget átvállaljuk, ezért lényegesen kevesebb pénzért megszerezheti az árucikket. Rögtön azután, hogy beérkezett a fizetség cégünkhöz, abban az esetben még aznap postára adjuk az árucikket, ekképp 48-72 óra leforgása alatt kivitelezhető az egész, továbbá jutányosabb is.

előre történő utalásnál kérjük írjon a Kapcsolat menüponton át egy levelet és mi mindjárt közöljük azokat az adatokat elektronikus levélben Önnek, amire utalni szükséges az összeget. A csekk közleményének rovatába adja meg pontosan azt a nevet, irányítószámot, mint amit a rendelésben is megadott nekünk, ekképp könnyebben beazonosíthatjuk. Az árucikk nevét kérjük, semmilyen esetben se adja meg az utalás közleményének rovatában, egyedül kizárólag a saját nevét és irányítószámát tüntesse fel, amit a rendelés alkalmával megadott!

Amint megkaptuk az utalást (ez általánosságban egy-két óra, vagy maximum 1 nap), arról telefonos rövid üzenetben tudósítanak bennünket, és így aznap már fel is adjuk a küldeményt ajánlott, utánvétel nélküli levélként, mely egy, vagy maximum 2 nap alatt garantáltan odaér Önhöz, magától értetődően tapintatos dobozban.

Postai vagy futárral kiszállított utánvételes vásárlás valamint átvétel: Az utánvételes fizetési variáció a legismertebb amellett leggyakoribb. A futár a megrendelő címére viszi a csomagot azonkívül az utánvétel költségének kifizetésekor átadja azt az Ön kezébe. Átlagban elmondható, hogy 20 000 forint alattig egy-két dobozos megrendelés esetén elsőbbségi felárral elküldött csomagok valamennyi kiszállítási, és egyéb összege mindössze 1500 Ft. Ez összeg fölött, amellett a küldemény súlyának növekedése okán, esetleg 1800-2100-2700 Ft is lehet az extra kiszállítási fizetnivaló. A megrendeléskor ezt a kiküldési költséget hozzáadja a számlázó rendszerünk az áru eladási árán felül, ezért megismerheti Ön is, hogy részletesen mennyi is lesz a postai kiszállítási költsége, vagyis az árucikkel együtt pontosan milyen összeget fizet majd.

A postai utánvét, vagy postai utánvétel kifejezés azt mutatja pontosan, hogy a forgalmazó feltüntet a csomagon egy utánvéti árat, amit óhajt, hogy a vevő az átvétel folyamán kiegyenlítené. Az utánvéti ár a mi esetünkben a termék árából, a postaköltségből, valamint a csomagolási költségből áll össze. Láthatóan ez az utánvételi ár a megrendelt árucikket extra kiadásokkal növeli, melyet a vevőnek kell megfizetnie. A postai utánvétellel való vásárlás esetében a futárnak kell kifizetni a küldeményen jelzett utánvételi összeget, és ezzel a csomagot megkapja. Hogyha nem talált senkit a címen, otthagy egy értesítőt. A következő variáció a postahivatalban maradó utánvételes küldemény, amelynél a postán marad a küldemény, nem kerül kiszállításra továbbá minekutána Önnek nem muszáj a saját lakcímét megadnia az igényléskor, így nem fogják értesíteni a postától, hogy jött küldeménye, eszerint Önnek szükséges bemennie a a megadott postacímre valamint leróni az utánvét díját. A postán maradó küldemény bonyolítása azért nem ilyen pofonegyszerű, hogyha ezen a módon szándékozza választani a vásárlását, feltétlenül tanulmányozza az alábbiakat, mert ha már sokadik alkalommal vásárolt ekképp, akkor is mások lettek a kézbesítés előírásai, amikről itt tájékozódhat mélyrehatóan.

Szállítás postahivatalban maradó küldeményként

Kérjük, okvetlenül böngéssze át eme postahivatalban maradó ismertető írást, mert hiába esetleg Ön már többször is rendelt postán maradó terméket és minden simán működött, azonban a közelmúltban nagyban megváltoztak a postán maradó csomagok rendszerére létrehozott normák!

Ez általában a legbonyodalmasabb hozzáférési lehetőség a tapasztalataink alapján, nagyszámú okból kifolyólag is.

A kisposták, vagy a plázákban, azaz bevásárló központokban működő posták nem foglalkoznak postahivatalban maradó küldeményekkel, eszerint azt visszajuttatják a feladóhoz. Javasoljuk, hogy az adott város, vagy település főpostájára kérjék a rendelt csomagot, feltéve, hogy megoldható, és máris kevesebb panasz lehetséges az átvételnél. A postakeresűben az olyan kicsi posták, illetve plázák- bevásárlóközpontjainak postahivatalai is olvashatóak, ahol nem lehet postán maradó küldemény, emiatt azt tanácsoljuk ne ezeket, hanem a nagyobb (fő)postákat részesítse előnyben!

Sokan nincsenek tisztában azzal, hogy a postán maradó küldemények esetén egyáltalán nem kapnak értesítést a postástól. Hiszen nem is tudnák milyen címre küldjék az értesítőt, mert az Ön saját címét nem is írta meg a rendeléskor, hanem csupán a posta elérhetőségét, amit a postakeresűben választott ki. Ezt súlyosbítja még, hogy számtalanszor azt válaszolják a postahivatalba befáradó egyénnek, hogy nem lett elküldve, vagy nem találják. Ilyenkor kérjük, írjon számunkra a Kapcsolat menüponton át egy pár soros levelet, ahol mi e-mailben küldjük Önnek a megrendelés folyamán adott küldeményazonosító számot. Így már biztosan oda fogják adni Önnek az ajánlva feladott csomagját, amibe az árucikket csomagoltuk.

A postán maradó csomagok beérkeznek a főpostára (1-es számú posta), és hogyha Ön nem a főpostára kérte postahivatalban maradóként,abban az esetben átszállítják az Ön által megadott elérhetőségű postára az Ön megrendelt küldeményét. Hogyha az 1-es számú postára kérte, akkor ott várja Önt az 1-es számú postahivatalban.

legfőbb teendők: A postán maradó küldeményeknél sohasem küldenek Önnek értesítést, eszerint Önnek szükségeltetik a rendeléstől számított egy-két napon belül besétálnia a kért számú vagy című postahivatalba az adott városban vagy településen. Feltéve, hogy 7 munkanapon belül nem fárad be a postára, olyankor a küldeményt visszajuttatják a feladóhoz. Hogyha a postán azt mondják, hogy nem jött ilyen küldemény, vagy nem találják, akkor meg kell adni a küldeményazonosító RAG számot, és azután teljesen biztosan elhárul a baj! Ezt a számot a Kapcsolat menüponton át egy levélben kérje kereskedésünktől, és akkor mi eljuttatjuk Önhöz a lehető legrövidebb idő alatt.

Legfontosabb nehézség a postahivatalban maradó küldeményeknél hogy a beérkezett csomagot (levél formájában) nem mindenkor találják meg egyből a postán, pusztán egy bizonyos küldeményazonosító /RAG/ számmal, amelynél minden feladott csomag holléte azonosítható. Az alapvető fontosságú RAG szám adatai szerint már teljes biztonsággal meg fogják találni a megadott postán az utánvételes ajánlott csomagját, és átadják Önnek a szerintük „még meg sem érkezett” csomagot.Néha előfordul, hogy a postahivatalban a csekély ösztönzés amellett a kevés bérek eredményeképpen, ha nincs kimondottan elöl a kért küldemény, abban az esetben szívesebben azt állítják Önnek, hogy nem jött meg, vagy nem találják. Ezért fontos a RAG szám, ami egyúttal egy küldemény nyomkövetési szám. E számot a KAPCSOLAT menüpont segítségével egy üzenetben kérje el vállalatunktól.

Az igénylést követő napon az áruja mindig kiküldésre kerül a délután 4 óráig leadott rendelések esetén. A du. 4 óra utáni igényléseket, feltéve, hogy még van rá lehetőségünk, akkor szoktuk teljesíteni, viszont hogyha nem sikerül, akkor másnap postázzuk őket. A feladott összes csomag egyedi RAG számot kap, ennek köszönhetően megtalálható a posta számítógépével.

A postahivatalban maradó igénylést követő másnap, megírjuk Önnek ezt a bizonyos küldemény nyomkövetési számot, azonban ennek hiányában is bemehet a postára és kikérheti a küldeményét, amennyiben megbízható hivatalnokok vannak, abban az esetben megtalálják Önnek percek alatt és így birtokba veheti.

Amennyiben valamely okból mégsem küldenénk ezt a bizonyos RAG számot elektronikus levélben, akkor legyen szíves, vegye fel velünk a kontaktust, feltéve, hogy befáradt a postahivatalba és ott azt közölték Önnel, hogy nem jött meg a csomag, vagy nem találják. A KAPCSOLAT menüpontban írjon számunkra egy üzenetet!

Amiatt olyan fontos, hogy igazi levelezési címet és telefonszámot írjon be, hogy a kapcsolatfelvétel teljes legyen. Netalán az ilyen kiszállítási gondnál el tudjuk Önt érni, ha nem válaszol az üzenetünkre.

Hazaszállítás hagyományos postai utánvéttel, címre történő küldéssel

A szokásosnak amellett leggyakoribbnak nevezett postahivatali utánvétel lakáshoz történő kézbesítése alkalmával a postás kis értéknél (100 000 Ft-ig) kihozza a csomagot a megadott címre, és akkor a csomag átvételekor leróhatja a postaköltséget a vevő oly módon, hogy ott rögtön a szállítónak odaadja az utánvét összegét. Az utánvételi ár a megrendelt termék(ek) árából, a posta- utánvétes, továbbá becsomagolási költségekből áll össze. A megrendelésénélegyébiránt mindenkor feltüntetjük a kézbesítési díjat is részletezve, ezzel megfigyelheti, hogy a megrendelt árucikken túl mennyibe kerül a kézbesítés.

Címre történő szállításkor utánvét során, amennyiben nem nyitnak ajtót az adott címen a postás vagy a szállító, illetve magasabb értékű az utánvételi összeg, abban az esetben többnyire a helyszínen hagy egy üzenetet a postaládában.

Sajnos azt kell benyomásaink szerint állítanunk, hogy a szállítási gyakorlat nem mindvégig legjobb, számtalanszor értesítőt sem hagynak a helyszínen a postások vagy a futárok nem tudni milyen okból, és ilyenkor küldeményünket visszaküldik hozzánk, mert Ön nem is tudhat a csomagunk kiérkezéséről, mivel nem kapott róla értesítőt, hogy menjen be érte a postára. A kiút az, hogy a rendelést követően két nappal legfeljebb, ha nem kézbesítik ki az adott címre a küldeményt, abban az esetben írnia kell nekünk egy levelet a KAPCSOLAT menüpontban. Ezután a küldeményazonosító (RAG) számot megírjuk az Ön számára és ezzel biztosan rátalálnak a postán.

Bármilyen gond, vagy két napnál régebbi rendelés esetében, hogyha nem jutott el Önhöz a termékünk, abban az esetben kérem, lépjen velünk kapcsolatba oly módon, hogy ír egy levelet a panaszáról a KAPCSOLAT menüponton át!

Szállítás előreutalásnálSzállítás előreutalásnál

Amennyiben Ön előre utalta cégünknek küldemény összegét, abban az esetben az átutalás beérkezését követően, aminél rövid szöveges üzenetben informálnak minket, még rögvest aznap postázzuk a csomagot. Az árucikket szokásos külső hatásoktól védett fóliás átlátszatlan valamint nem kitapogatható zacskóba csomagoljuk be gondosan, és nem jelezzük, mit tartalmaz. A diszkrét küldeményünk ajánlva kerül feladásra utánvét nélkül.

Feltéve, hogy tán nem volt otthon és a postás/szállító nem tudta odaadni, abban az esetben ott hagy egy üzenetet a Ön postaládájában. Ezzel szükséges besétálnia a postára és birtokba vennie a fizetés nélkül odaadott tapintatos dobozú ajánlott küldeményét.

Amennyiben nem jött értesítés továbbá már jó pár napja igényelte a terméket, abban az esetben gyaníthatóan a postás/szállító nem hagyott üzenetet az Ön számára, ellenben a postán benn lesz a küldemény. Feltéve, hogy így sem fedezik fel, küldjön cégünknek a Kapcsolat menüpontra kattintva egy levelet és mi segítünk Önnek megoldani a problémát! Az átutaláshoz szükséges díjtérítési útmutatónkat ennek az oldalnak a tetején olvashatja a Fizetési módnál.

Hazaszállítás tempója, ideje, plusz sürgősségi szolgáltatás

A házhozszállítás időtartalmának lecsökkentése, és a tisztelt megrendelő minél gyorsabban történő kiszolgálása cégünk alapvető kívánalma! Persze az olcsó kiszállítási díjakat előtérbe helyezve a magyar posta árkalkulációja és gyorsasága a mértékadó, illetve a szállítási szakszolgálat (futárszolgálat).

A délután 4 óráig leadott megrendeléseknél aznap megtörténik a dropship, azaz a küldemények közvetlenül a vevőnek történő kiszállítása. Eszerint az aznapi feladásnál a posta egy-két nap leforgása alatt biztosítja a küldemények átadását a teljes Magyarország területén belül. Eme időtartam nem csak elméletben, hanem gyakorlatban is megvalósul. A szállítási szakszolgálatok (futárszolgálatok) egy napos elintézést garantálnak.

Minden csomagot alapesetben normál sürgősségi plusz szolgáltatással vesszük igénybe, amelynek ráadás díja nem éri el a 90 Ft-ot sem.

A megrendelő kérhet postai extra sürgősségi szolgáltatást is (EMS), amely biztosítja, hogy az aznap feladott megrendeléseket másnap a kiszállító vállalat 5600 forint költség fejében a nagyobb városok településein délelőtt 9 órára a kisebb méretű települések esetében maximum déli 12 óráig a címzetthez juttatja.

A postahivatal normál sürgősségi ellátása nem garantálja biztosan a rákövetkező napi kézbesítést, eszerint hogyha valakinek feltétlenül szüksége van másnap a küldeményre, abban az esetben kérhet plusz sürgősségi szolgáltatást úgynevezett EMS ellátást, amely esetén a posta garantálja a következő nap déli 12 óra előtti kézbesítést.

Postázás díja, utánvétes fizetnivaló, csomagolási díjak az igénylésnél

A postai utánvételes vásárlás egy költségesebb lehetőség, mivelhogy az áru költségén felül a postaköltséget is az igénylőnek muszáj lerónia, nem úgy, mint az előreutalásnál, mert ott vállalatunk felvállalja teljes egészében a hazaszállítási amellett a többi járulékos kiadásokat.

A hazaszállítási, csomagolási, azaz utánvéti kiadás összege általánosságban kevésbé értékes küldemények esetén 1500 Ft alatti.

Az értékesebb, ezért kissé nehezebb csomagok esetében 1800-2200-2700 forint is lehet, de megrendeléskor a kiküldési összeget leírjuk önállóan az árucikk költségén felül, ekképp részletesen megtudhatja, hogy mennyibe kerül a teljes megrendelése összegezve.

Az adott kézbesítési, utánvételes, csomagolási összes árat, ami még hozzáadódik az árucikk árához, azt az igényléskor a számítógépes rendszer részletezi az Ön számára.

A lehetséges legmérsékeltebb árú azonkívül legrugalmasabb szállítási alternatívát kínáljuk az Ön számára a legmagasabb diszkréció betartásával.

Problémák és tennivalók a kézhez vétellel, házhozszállítással kapcsolatban

Magától értetődően a szállítást valamint a postázást is csak emberek teljesítik, eszerint néha hibát követhetnek el. Ezzel nincs is baj, minthogy valamennyi eshetőségre létezik kiút az esetleges kellemetlen bonyodalmak kivédésére.

Nem pont azt a típusú vagy darabszámú árucikket kapta, mint amit kiválasztott a megrendeléskor

Mivel internetes patikánknak minden nap több, mint száz rendelést kell teljesítenie, így megtörténhet, hogy pillanatnyi figyelmetlenség folytán egész véletlenül nem annyi vagy nem azt a terméket tesszük bele a csomagba. Ennek természetesen eléggé kicsi a valószínűsége, ámde, amennyiben ez történt Önnel, akkor sincs baj, mivelhogy nincs más tennivalója, mintsem a lap alján található levélküldő űrlapon írni számunkra egy panaszbejelentő levelet, melyet azonnyomban felderítünk még aznap, valamint ha ekképp történt, abban az esetben korrigáljuk a tévedésünket természetesen ingyen.

Az árucikket összetörten illetve elszakadva kapta meg a csomagból kivéve

Sajnos a házhozszállítás közben a nem megfelelően kezelt amellett házhozszállított küldemények bizony sérülhetnek. Az ilyen sérült csomagokra a posta nyújt biztosítékot, gyógyszerkereskedésünk nem fog kárpótlást fizetni az egyéb fuvar vállalatok által rosszul kezelt károkért.

Az ilyen panasz rendszerint csak rendkívül ritkán jött elő, pedig a megrendelők szóltak, hogy a levél (bliszter) el van szakadva, viszont attól még egyáltalán nem volt baja a terméknek, így nem szoktak a feltételezhető kicsi károkon rágódni.

Nem kapta meg a küldeményt időbenNem kapta meg a küldeményt időben

Cégünk nagyon figyel a villámsebes, aznapi dropshipre (hazaszállításra), ezért naponta postázzuk a délután 4-ig kivitelezett rendeléseket. Ezeknek egy, illetve legfeljebb két nap leforgása alatt meg kellene érkeznie az egész Magyarországon belül akárhová. Feltéve, hogy két napon belül nem jutott hozzá a küldeményéhez, akkor feltétlenül jelezze ezt számunkra úgy, hogy a Kapcsolat menüpont segítségével egy üzenetet ír a problémájáról, amelyben jelölje meg, hogy mely adatokkal továbbá milyen árucikket rendelt, mely eddig nem jött meg.

Annak, hogy miért nem kapta meg a küldeményét, véleményünk szerint az alábbi okai lehetnek:

• Nem kapott róla értesítőt, ez okból nem fáradt be átvenni a postára, és nekünk visszajuttatták a küldeményt. Ez többnyire a postán maradó csomagok esetén történhet, vagy akkor, ha az adott helyen az utánvételt végző kézbesítő postás vagy futár továbbá a szokott postás egészen más. Így tehát hiába panaszkodik a már esetleg rég ismert postásánál, mivel nem is ő kapja az utánvételi küldemények házhozszállítási munkáját. Még hagyományos lakáscímre való kézbesítésnél is megesik többször, hogy nem hagynak ott értesítőt, emiatt Ön nem tudhat a csomagról és így néhány nap leteltével visszajuttatják a feladójához.

Azt javasoljuk, hogy okvetlenül hagyjon üzenetet számunkra, ha az igényléstől számított maximum 2 munkanapon belül nem kapta meg az ajánlva feladott utánvétes küldeményünket, és mi küldünk egy küldemény nyomkövetési számot (úgynevezett RAG számot), amire kiadják Önnek értesítő hiányában is a csomagot. Tehát 48 óránál később semmiképp se várjon, hanem írjon számunkra a KAPCSOLAT menüpont segítségével egy üzenetet!

• A csomag a postahivatalban elveszett. Ez esetben Önnek csakúgy tudatnia kell velünk, hogy a küldeményt nem kapta meg. Mi utánajárunk, és hogyha eltűnt a küldemény, abban az esetben annak az árát a postahivatal vállalatunknak megadja, de már aznap, amikor ez tudomásunkra jutott valamint megerősítést nyert, hogy elkallódott, abban az esetben mi azonnal feladjuk az Ön számára megint a kért árut és a következő napra bizonyára oda is ér.

Ilyesmire különben csak egyszer volt mindeddig példa. Az a leglényegesebb, hogy ha nem érkezett meg a csomag, akkor feltétlenül jelezzen számunkra, mert arról meg lehet győződve, hogy kiküldjük még aznap adu. 4 óráig kivitelezett igényléseket!

• Nem történt meg a csomag elküldése.

Internetes patikánknak mindig van raktáron akármilyen mennyiségű árukészlete, így úgyszólván 100%, hogy nem történhet meg, hogy elfogynak a termékek, és nem áll módunkban elküldeni az igényelt árucikkeket. Tán megtörténhet az, hogy a megrendelés leadása után valamely levelezési rendszer nem küldi el az igénylést nekünk. Ilyesmire még nem volt egyáltalán példa.

 

Nyomkövetési vagy küldeményeket azonosító szám, úgynevezett RAG szám megírása az Ön számára elektronikus levélben, hogyha nem találják a csomagot

Hogyha azt az információt kapja a postástól, vagy a postától, hogy semmifajta küldeménye nem érkezett Önnek, abban az esetben már-már biztos lehet abban, hogy a postán elkeveredett a csomag. Ilyenkor egy úgynevezett csomagokat nyomon követő RAG számot kérnek, mert az összes csomagnak van egy egyedi azonosítószáma, és az alapján már megkeresik az Ön küldeményét a postán a számítógépes rendszerükbe beírva. A küldeményazonosító RAG szám bemutatását, vagy bediktálását minden esetben a postán tanácsos lefolytatni, és nem a postásnak megmondani, hogy nézzen utána.

Ez a küldemény nyomkövetési szám mindig két betűvel kezdődik valamint 14 számból álló számsor követi. A 2 betű, amellyel kezdődik, az az R és az L továbbá utána 14 db szám.

A csomagját du. 4 óráig feladott megrendelésnél még aznap kiküldjük, és 1 vagy 2 nap alatt már meg is kapja. Ha maximum 2 nap elmúltával nem érkezett meg, abban az esetben feltétlenül juttasson el nekünk a KAPCSOLAT menüpont használatával egy levelet a problémájával – adatainak feltüntetésével, és mi egyből visszaírunk továbbá megadjuk Önnek ezt a bizonyos küldemény nyomkövetési RAG számot. Ezzel a RAG számmal ha bemegy a postára, ahol így már a számítógépbe beütve egyértelműen tudják, melyik csomagról érdeklődik, azonfelül kikeresik Önnek.

Tapintatosság, küldemény kinézete- esztétikuma

Vállalatunk elemi követelménye a diszkréció! A megrendelése semmilyen esetben se fog kiszivárogni senki felé, azt harmadik félnek nem kézbesítjük. Számtalan vásárlónak meglehetősen nagy zavartokoz, hogy hová is szállíttassák a csomagot, nehogy bárki is meglássa. A szüleinél vagy egyéb közös háztartásban él valakivel és nem kíván kényelmetlen kíváncsiskodást, ezért bukkan fel a dilemma, hogy hová kérje a küldeményt?

A felelet pofonegyszerű azonkívül persze a legtapintatosabb. A postára postahivatalban maradó levélként. Amiatt is annyira jó ez a variáció, mert így Önnek még a személyes adatait sem kell számunkra megírnia, hanem csak annak a postahivatalnak a címét vagy a számát (bármely település főpostája az 1. számú posta), amelyet a postakeresűnkből tud majd kijelölni. Azért ez nem ennyire áttekinthető, jó egynéhány útmutatóból valamint dolog akad a postán maradó küldeményeknél. Ha postán maradó csomagot szándékozik igényelni, tehát, hogy a postahivatalban benn maradhasson a küldeménye és ne küldjék ki, olyankoraz alábbiakat mindenféleképpen böngéssze át részletesen: szállítás postán maradó csomagként!

A tasak illetőleg a levél látványa

A feladott küldemények külleme továbbá kinézete végtelenül puritán, semmi sem jelzi a tartalmát. A feladója magánszemély lesz a kényes kérdések kizárása okán. A küldeményt szokásosan mint levelet adjuk fel, mert ekképp alacsonyabb az ára a csomagnál. A levél egy bélelt légbuborékos boríték, amelyet nem lehet kitapintani se, amellett ezért nem tud kárt szenvedni sem a küldemény tartalma, esetünkben a medicinák.

A mérsékeltebb értékű illetve súlyú- illetőleg nagyságú megrendeléseket tehát egy béléssel rendelkező levélben adjuk postára, aminek formája a következő képen látható:

A nagyobb árú, illetve nehezebb, nagyobb térfogatú megrendeléseket kartondobozban adjuk fel.

Amikor telefonálunk Önnek a rendeléskor kapott telefonszámon

Az igénylésben megadott telefonszámon egyedül teljesítési, szállítási gondok esetében hívjuk fel a legutolsó esetben, hogyha leveleinkre nem reagál egyáltalán. A rendelés visszaigazolása miatt semmi esetre sem keressük telefonon, hanem mindössze egy visszaigazoló e-mailt juttatunk el Önnek.

Még akkor telefonálnánk Önnek, hogyha sürgős házhozszállítást szeretne másnapra. Ha talán a megadott igénylési információkból hiányzik valami, aszerint nem áll módunkban teljesíteni a rendelést. A telefonálásnál mindenkor az igénylést feladó embert kérjük telefonhoz, illetve megbizonyosodunk arról, hogy ki az, akivel beszélgetünk, és hogyha felesége illetve a barátja veszi fel a telefonját (mobilját), akkor ne aggódjon pusztán egy téves hívás voltunk rejtett számon, akit nem tudnak visszahívni, vagy visszakeresni. Így Önnek nem lesz kellemetlensége! Ezért a tapintat százszázalékos.

 

Jótállás

Gyógyszerértékesítő vállalatunk a Nemzetközi Gyógyszer Szövetség minden jogosítványával rendelkezik, azonfelül minden gyógyszerkészítményére pénz visszafizetési vagy csere jótállást biztosít kedves vásárlóinak!

Internetes patikánkban soha nem eshet meg semmikor sem, hogy a törvénybe ütköző gyógyszerforgalmazókhoz hasonlóan hamisított szert adjunk el az Ön számára. Cégünk jó híre, törvényes üzemeltetési tanúsítványa, internetes gyógyszertári azonkívül gyógyszer forgalmazási jogosultsága miatt sem engedhetné meg, hogy hamisított orvosságot áruljon, mert olyankor bevonnák a vállalat minden felhatalmazását. Megszüntetnék státuszát, pedig mi a mi országunkon kívül még 31 gyógyszervállalattal, 895 szokásos gyógyszertárral állunk szerződésben. Emellett még 18 államban léteznekjól prosperáló netes gyógyszertáraink.

Itt ismertetjük Önnel azt a három legjelentősebb szövetséget valamint testületet, amik a gyógyszerkereskedések, amellett világhálón működő patikák üzemelését, ellátását, továbbá a megrendelt, illetve kiszolgáltatott gyógyszerkészítményeket bevizsgálják azonkívül ellenőrzik, nem megfelelő minőségi szint esetében megszüntetik a gyógyszerkereskedés üzemeltetését, és megvonják a működéshez kellő engedélyeitt.

Ha a KAPCSOLAT menüpontra rákattint, akkor megjelennek Önnek teljes képernyőben a cégünk továbbá az online gyógyszertárunk nevére kiállított legmagasabb szintű globális gyógyszer ellenőrzési szervezetek hiteles hozzájárulásai. Az engedélyekről nézhető képeken láthat majd domain névre utaló sorozatos vízjeleket, melyet az okból volt szükséges rátennünk, hogy az illegálisan kereskedő, nem eredeti tablettákat kínáló online áruházak ne tudják lemásolni e hiteles engedélyek iratait azonkívül átírni a sajátjukra.

• FDA /Food and Drug Administration/ engedély,

• CIPA /Canadian International Pharmacy Association/ engedély,

• VIPPS /Verified Internet Pharmacy Practice Sites/ engedély a KAPCSOLAT menüpontban megnézhetőek minden céges adatunkkal együtt.

Ezen legális iratok meglétével már világosan láthatja, hogy vállalatunk egy legálisan kereskedő online patika, és nem csak a pár tucatnyi törvénybe ütköző hamis gyógyszerárusító weboldalak egyike, amire a Hamisítás Elleni Nemzeti Testület (HENT) is ráirányítja a figyelmet.

Gyógyszerkereskedésünk ezen felül csere jótállást, végső esetben pénz visszafizetési jótállást is vállal minden orvosságára, az alább felsorolt garanciális feltételek mellett, hogyha:

• Ön 18 éves kor feletti.

• Ön nem használt kábítószert, tudatmódosító anyagot szedés során és azt megelőzően.

• Ön teljesítette a medicinára vonatkozó használati utasítást 100%-ig.

• Ön nem használt koffeint, taurint, és alkoholt tartalmazó ételt, italt, vagy egyéb más terméket a szer használata mellett és/vagy előtt.

• Ön nem érintett máj, szív, vese, tüdőbetegségben és nem szed erre patikaszereket.

• Ön nem szed nitrát származékot tartalmazó, illetve egyéb különböző értágító, erős vérnyomást csökkentő, illetve vízhajtó patikaszereket.

• Ön nem érintett pánikbetegségben, nincs semmilyen elmegyógyászati baja, és nem használ antidepresszánsokat.

• Önnek saját hibáján kívül nem segített ez a szer.

• Ön rábólint arra, hogy IP címét amellett személyes adatait szerverünkön eltároljuk.

Ha megfelelt ezen pontok követelményeinek, valamint a pirula önhibáján kívül nem volt eredményes Önnek, visszatérítjük a készítmény árát, vagy esetleg kicseréljük egy másik alapanyagú készítményre először.

Pénz visszafizetési illetve csere biztosíték vállalása gyakorlatilag

Ha felmerült, hogy Ön minden elvárást betartott és mégsem volt eredményes a szerünk, abban az esetben kiválaszthatja, hogy az összeget akarja megkapni, vagy esetleg kicseréljük a készítményét egy más alapanyagú patikaszerre. Szokás szerint kínálunk Önnek egy más különböző hatóanyagú cserekészítményt, amit teljes mértékben díjtalan kézbesítünk az Ön számára. Zömmel az eltérő hatóanyag már teljes siker szokott lenni, mert létezhet olyan eset rendkívül ritkán, hogy egy alapanyag valamiért nem használ egy embernek. Viszont amennyiben kipróbál egy másik alapanyagú orvosságot, abban az esetben meglepődik a hatékonyságtól, és biztos másképpen fordul hozzánk.

Ha vissza óhajtja igényelni az árát

Akkor nincs más teendője, mint, hogy juttasson el számunkra a Kapcsolat menüpontba egy panasztevő levelet, és akkor majd kap egy Claims Identification Number-t, úgymond egy reklamációs azonosítási számot. Ezzel a panaszbejelentő számmal kérjük, legyen szíves, postázzon a cégünknek egy kérvényt postai úton arra a névre továbbá címre, melyről a csomagja érkezett. Ebben a kérvényező levélben tanácsoljuk, írja meg az Ön kedves nevét, személyi adatait, azonkívül a meglévő panaszát a tablettával kapcsolatban. Kérjük, legyen szíves, tájékoztasson bennünket eme levélben, hogy miféle hatást továbbá mellékhatást észlelt az orvosság szedésekor, illetve az összes, a hatásával összefüggésbe hozható tettét. Pl. fogyasztott-e kávét, és/vagy alkoholos ital az alkalmazása előtt illetőleg közben, és szedett-e együttesen vele más-más patikaszereket, amellett hogy hány éves. Ha feladta ezt a papír alapú kézzel írt levelet a szállításkor kapott névre valamint postafiók címre, abban az esetben arra szeretnénk kérni, küldjön számunkra ismételten a Kapcsolat menüpontban egy rövid levelet, melyre egy nap leforgása alatt válaszolni fogunk.

Amennyiben beérkezett cégünkhöz a papír alapú levele és azt feldolgoztuk /4-10 nap/, akkor megvizsgáljuk az esetet, és amennyiben Ön a használati utasítás alapján járt el továbbá valamennyi érdemi előírásunkat betartotta, abban az esetben jár Önnek a garancia, ekképp visszafizetjük Önnek a kiadását! Nagyon kérjük, ebben az esetben ne feledkezzen el a kézírásos levelében megírni az átutaláshoz fontos alapvető adatait. Pusztán kézírásos kérvényt hagyunk jóvá, mert ezt le kell fénymásolnunk azonkívül beküldeni a központba adminisztrálni. Amennyiben akármely adatát nem írja le, ami fontos a pénz visszaadási garancia érvényesítéséhez, abban az esetben az átutalást nem áll módunkban lefolytatni. elsőnek, kérjük, küldje vissza a rendelt árucikket, mely hatástalan volt, és mi kivizsgáljuk, hogy cégünktől ered-e. A megrendeléskor minden esetben egy rejtett jelölést teszünk a készítmény levelére, dobozára, eszerint megismerjük, hogyha nem gyógyszerkereskedésünktől van a visszaküldött termék. A pénz visszatérítési jótállást csupán abban az esetben tudjuk érvényesíteni, ha a gyógyszerkészítmény buborékfóliás leveléből csupán szigorúan maximum egy pirula nincs meg, illetve zselé esetében 1 zacskó. Hogyha egynél több tabletta/tasak nincs meg, innentől kezdve nem tudjuk majd egyik féle garanciát se megadni az Ön számára még aktív reklamáció esetében sem!

Hogyha Ön a jótállását érvényesíteni szeretné, akkor kérjük, a KAPCSOLAT menüpontban juttasson el nekünk egy üzenetet, csatolva hozzá a Claims Identification Number-t, magyarul egy egyedi reklamációs azonosítási számot, azonfelül tüntesse fel a bankszámlaszámot valamint az átutaláshoz nélkülözhetetlen valamennyi adatot. Hogyha ezen adatokat du. 4 óráig megírja nekünk, abban az esetben még aznap visszaadjuk a kiadását, mely egy napon belül jelentkezik a számláján. Erről egy képernyőmentést tárolunk el, hogyha netalántán azt feltételezné, hogy mégsem utaltuk a pénzt az Ön számára. A rendelés feladásával mindezen szabályzatot Ön jóváhagyja.

Amennyiben ki kívánjacserélni a medicinát

Amennyiben Önnek valamiért nem volt hatékony a kiküldött termékünk, vagy nem reagált megfelelően éppen arra a hatóanyagra, azonban az árával nem jut előbbre, hanem szívesebben próbálkozna egy megpróbálna egy más alapanyagú gyógyszert, akkor kérjük, legyen szíves, juttasson el nekünk egy reklamációs pár soros levelet a KAPCSOLAT menüpontban. Ilyenkor majd küldünk egy Claims Identification Number-t, vagyis egy egyedi panaszbejelentő azonosító számot.

Aztán írjon nekünk egy kézírásos papír alapú üzenetet arra a névre és címre, ami a megrendelt küldemény átvételekor feladóként meg volt jelölve! Ebben a levélben kérjük, legyen szíves, írja le az Ön becses nevét, személyes adatait, hogy milyen címre óhajtja pontosan a csere tablettákat valamint még azt is, hogy mire óhajtja, hogy kicseréljük a szert! Általában ez úgy történik, hogy felajánlunk az Ön számára a hozzáértésünk szerint egy más alapanyagú készítményt, ami vállalatunk farmakológusai szerint már hatékony lesz. Feltéve, hogy a két készítmény ára nem teljesen megegyező, az átutalással, egyeztetés után kivitelezhető.

Ezt követően Önnek nyugtázzuk a kérelmét, ami után nincs más tennivalója, mint hogy visszaküldi postahivatalban ajánlva, a kézzel írt offline kérelmet (benne az adataival, telefonszámával, a kicserélendő gyógyszerkészítmény nevével, a Claims Identification Number számával, értsd a csak erre az esetre vonatkozó panaszbejelentő azonosító számával együtt); amellett az igényelt csomagján látható Feladó nevére és postafiók címre (ez ugyanis a cégünk) a bontott azonkívül megmaradt patikaszert visszajuttatni szíveskedjék.

Ha megérkezett cégünkhöz a visszaküldött patikaszer, az Ön személyes adatai továbbá a Claims Identification Number, abban az esetben azt feldolgozzuk majd egy-két nap elmúltával a levélben lévő adatok segítségével postára adjuk Önnek a csere szert. A kézírásos papír alapú kérelem amiatt lényegbevágó, mert vállalatunknak le szükségeltetik fénymásolnia a nekünk megírt kérelmét amellett el szükséges juttatni a központnak az adminisztráció.